Dålig uppdatering..

... Jag vet! Men det har hänt så mycket nu det senaste och jag tänker inte skriva så mycket om det för jag tycker det är så fruktansvärt löjligt! Så jag kan börja med att säga att jag har flyttat hem igen. Efter mycket tänkande så tog jag det beslutet. Lägenheten är uppsagd och nästan helt tom, bara massa skit kvar! Känns skönt för nu ska jag börja spara massa pengar så att jag kan köpa mig en egen lägenhet. :)

Idag har jag varit i stan med mikka, Köpte mig ett par nya boots ifrån moki. Dom gillas mycket! Och en enkel tunika ifrån gina. Sen va det biodags, vi kollade på Flickan som lekte med elden. Åh jag älskar verkligen den.

Det finns en tjej, som inte lever på jorden. Hon tror att allt hon gör är så rätt. Hon påstår att dåliga vänner är sådana som anklagar henne för saker som hon sen själv erkänner att hon gjort. Och hon har så jävla bra samvete för hon har inte gjort ett ända fel.. enlig henne själv! Kom ner på jorden och börja fatta att man kan inte bara ta utan att ge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0