feel the love

Sitter hemma efter en jobbig helg, vet att jag är ledig i morgon och allt känns riktigt jävla bra faktisk. Vill bara ut och dricka lite och dansa bort allty besvär. Party humöret är på top och jag bara längtar. Jag är lycklig i en jävligt jobbig situation kan man säga. Min så kallade bästa vän har väl inte gjort så bra ifrån sig, Men det är hon som får ta smällarna efteråt. Men orka häng läpp för det när man mår bra ändå.

Har mycket planer just nu, Massa jag vill och måste göra. Tänker dock inte berätta något riktigt än för er. Det får bli min hemlis ett tag till.

Men nu när man sitter här hemma, ensam än så länge och är på så bra humör så måste man ha bra musik med. haha här kommer en sjukt bra låt!

man tar en av Robyns favorit låtar och sätter ihop den men en till av hennes favoriter och då blir det ;




Enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0