på elle?

Nu sitter jag här, är helt slut! Övertrött och inte på humör bara liksom. Hade dock den bästa födelsedagen på länge, Spec när jag och Emily satt i bagaget i taxin och party uffe körde. haha. Vill tacka alla som va med på bryggeriet. utan er hade min dag inte varit något alls. <3

Sanna är tillbaka här nu och lär stanna ett tag. Känns skönt att inte veta att hon måste tillbringa tid med den idioten. Emily är hemma nu, Är riktigt kul att äntligen får umgås med henne som man gjorde innan, och hon vet att jag älskar henne! Tråkigt nog blev Emily av med sin kamera på bryggeriet i fredag. Där bilderna ifrån förfesten fanns, Filmen ifrån bagaget på taxiresan och massa andra härliga bilder ifrån kvällen. Tycker synd om henne!
 
Den här kvällen blir nog lugn, jag och Sanna har precis tittat på pretty woman och nu ska vi nog ut en sväng.


Hittade en riktigt gammal bild på mig och Emily. Förlåt. hihi.


Och även en gammal, klippd bild på Sanna och mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0