Glamourama

Yes jag hoppas inte ni har missat den nya serien. Glamourama visas enbart på tv3 play måndag, onsdag och fredag kl 18.00. Vi får följa med Anna Hibbs, Michaela Forni och Petra Tungården som lever ett rätt nice liv i stockholm. läs mer på http://www.tv3.se/story/glamourama-bara-pa-tv3-play 

Idag har det varit en rätt lugnt dag, det vanliga typ. Jobba, gymmat och sen hem och fixat mat osv. Men i morgon bär det av till båtmässan. wohoo! Ska bli riktigt kul! ses där :)

Helgen va grymt lyckad måste jag bara tillägga. Och Michaela är min bästa vän och jag älskar henne! Hoppas verkligen inte att hon sviker mig och lämnar mig som alla mina andra "bästa vänner" har gjort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0