TRISSLOTT GGR 100!

städ time nu japp! Inte så roligt men alltid skönt när det är gjort. Får fint besök ifrån stockholm på onsdag och då får de väl se någolunda ut. Min kära morfar kommer ner. Inte nog med det har han 100 triss lotter med sig.
På fredag kommer min moster med familj hit så ska vi äta gott och sen slå 6or med en tärning och då får man ta en trisslott i högen. Allt under 500 får man behålla själv och allt över läggs i en pott som sen delas ut. Ska vi bli miljonärer? det märker vi på fredag! :D

Ska fortsätta städa och tvätta, puuh! 

Kommentarer
Postat av: Din underbara fru höger

Du är så duktig mitt hjärta, jag stolt över dig <3

2010-02-01 @ 18:52:43
Postat av: Robyn

Bara för att du ska komma och hälsa på mig i morgon så måste det vara städat och fint <3

2010-02-01 @ 19:27:02
Postat av: Anonym

Snart kommer det ett litet film klipp från mig till dig å det gillar sååååååååååååååååååååå mkt <3

2010-02-03 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0