2010

Nu har jag vaknat upp efter nyår. Känner mig äntligen som vanligt. Har jobbat sten hårt nu i helgen och har dock lite feber, hoppas att det lägger sig tills i morgon.

Men nyår, vad ska man säga. Malin fixa en toppen kväll, God mat, underbart folk! Kunde nog inte bli bättre för min del. Det va awnesome rent sagt. TACK MALIN! :) Nu har det oxå kommit ut att hon ska bli mamma, är super glad för hennes skull. Har inte fått säga det ännu men nu är det officiellt. 

Sen har det försvunnit massa bilder på min kamera ifrån nyår? Antingen äre någon som har haft kul eller så är det fel på kameran, hm?


Tappade även bort mitt favorit armband på nyår, helt väck äre! Så efter jobbet idag köpte jag mig några nya ist ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så jätte mycket för att du kom, var jätte roligt. Har inte sett nått armband här så du får kolla extra noga i din väska!

Blev en riktigt bra nyår <3 Tack för all hjälp <3

2010-01-03 @ 22:12:03
Postat av: Nena

heh hur lyckades du med att tappa bort dom? snygga i alla fall :)

2010-01-05 @ 11:46:32
URL: http://www.improveme.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0