helg

en rätt hyfsad helg har det allt varit. I Fredags mådde jag som jag förtjänade. Vaknade upp hos Zandra, åkte ner och käkade thaibuffe. Det godaste som finns japp. Efter det tog jag mig hem och hade en lugn kväll.
Lördagen va väl mindre lugn, åkte hem till min chef för att fira henne och där efter va vi ut på esters.
Och idag mår jag mindre bra, är helt slut i både kropp och själ. Ligger just nu i min säng, kollar lite tv. Kollar runt på mitt rum som verkligen behövs städas. Orkar jag? haha. Det märker vi senare.

Hoppas på att jag ska få tillbaka pengarna ifrån försäkringsbolaget snart så jag kan köpa mig en kamera för jag saknar verkligen den.

Men vi hörs sen, ska kolla nya avsnitt av the hills nu!
Puss och kram skumbanan!


Bjuder på en bild ifrån min scrapbook. Studenten, det bästa och det sämsta som har hänt mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0