otur till 100?

Har spenderat 2 dagar med michaela. Haft kanon kul! I måndags va vi och fika sen va vi och bowla, självklart vann jag över henne. 100 p mer! lite måste man ju skryta! Igår va vi hemma och myste i soffan, tog massa bilder och hade det nice. Sen på kvällen va det frölunda - hv71 som gällde. Vilken match, den va grym! Men efter matchen tog det roliga slut..

Vi kommer fram till bilen och ser att bakrutan är krossad, och min väska är borta. Tanke på att jag hade sovit hos mikka så fanns det en del i den. Tonade rutor och jag hade lagt den nere på golvet där bak, man tror inte att det finns idioter som gör sådant men tydligen. Nu sitter jag här. Min nya Kamera, plånboken, smycken, HELA sminkväskan, headset, pengar, allt är borta! Vi fick åka ifrån gbg med öppen ruta i snöstorm. Sen stod jag på stationen i 40 min och vänta på en buss. Jag va riktigt less igår när jag kom hem! oturen kom igen..
Men finns inte mycket jag kan göra åt det nu, har polisanmält det och ska ringa försäkringsbolaget i morgon.

Tycker synd om mig själv... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0