Söndag

Godmorgon. Söndag, lugnaste dagen på hela veckan. Asså alltid den tråkigaste dagen, Mina planer för dagen är att städa och fixa ordning. I morgon åker mina föräldrar till cape verde så jag och min lillebror är ensamna hemma en vecka. Får se hur det går ;)

Helgen har varit lugn, efter att jag har jobbbat hela veckan så åkte vi till ullared i fredags, hittade lite men inte överdrivet mycket. Sen va det hem och mamma hade fixat lite god middag, räkor och kräftor. Mums va det! Igår va jag och michaela ute och käka sen på bio. Såg edge off darkness. Den va sämst till slutet kom då började det äntligen hända lite saker. Kom hem rätt tidigt igår och somnade hur skönt som helst. En lugn helg men jag laddar inför nästa, mer info kommer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0