Söndagsmys

Härligt det är med söndagar när man inte är bakfull för en gång skull. Det räckte och blev över med det igår. Hade en hyffsad rolig kväll i fredags. Och igår va jag barnvakt för mina kusiner. Har inte sovit hemma på hela helgen. Känns rätt skönt att krypa ner i sin säng en stund nu.

Vaknade tidigt i morse hos mina kusiner. Kollade ut och jag har aldrig sett så här mycket snö i hela mitt liv. 90 cm mätte jag och pappa det till. Det är helt sinnesjukt!  Hjälpte iaf till med skottningen ute. Finns inget ursäkt i världens för att inte vara ute i detta väder. Jag bara älskar det, spec nu när solen står på. hihi

Vi lunchade ute nyss, grillade korv och marshmallows ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0